[MataroSensefils] configurar enllaç amb burriach

ivan ivan a rusc.net
div set 30 23:50:30 CEST 2011

El 30 de setembre de 2011 21:53, Blackhold <blackholdmailer a gmail.com> ha
escrit:

> lu del nom li ho vaig comentar a en jose i em va dir que deixés cabrep
> de moment en comptes de cabmontcabrer. Aquest supernode és de
> matarosensefils, jo no puc dir ni bestia ni ase :(

Laura  ¿jo puc canviar el nom d'un node o SuperNode teu?
jo et puc proposar, canviar el nom i tu faràs el que creguis convenien. ¿no?
en Ramon, diu "Vull proposar a tots ..."

+1 a canviar a CabMontcabrer

> Aquest supernode és de
> matarosensefils, jo no puc dir ni bestia ni ase :(

sino pots dir, ni ase ni bèstia.
¿com es que has editat el super node a la web <http://guifi.net/node/21506>?
això vol dir que si pot fer i desfer. ¿no?