[MataroSensefils] Reunió Dissabte 1 d'Octubre 11h a la Sal Varador

Enric enric a musaik.net
dic set 28 12:51:13 CEST 2011

Salut,

jo m'excuso a l'assemblea: massa coses ... però us llegeixo, us
segueixo i estic amb la Sopa de Pedres a tope.
Per cert, ja tenim introduides més de 600 pelis i documentals!!!
http://sopadepedres.org

Però em permeto fer-vos una suggerència.
Acabo de llegir l'ordre del dia i recordo com l'època de reunions cada
3 setmanes que feiem l'any 2005-2006, que ens reuniem a l'Estella i a la
Drogueria
ens va "matar" una cosa. Voler abarcar massa i proposar-nos masses
objectius a fer. I vam deixar de reunir-nos.

Per tant, si es fa tot el que diu la llista de l'ordre del dia, sereu
(serem) la òstia! Però no ens posem 10 objectius, en fem 4 i sembla que
no els fem tots. Proposem-nos fer-ne 4 i que els poguem fer. No ser si
m'explico.