[MataroSensefils] Organitzem una trobada?

René Vives rene.vives a gmail.com
dim set 20 09:59:21 CEST 2011

El 20 de setembre de 2011 0:53, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit:
> a mi entre setmana em va bé de les 20.00h en endavant  o el dissabte al
> mati

Potser millor un dissabte, no? que depen dels temes la cosa es pot
allargar i si ja quedem a les 20h i entre setmana o no acabem o el dia
següent no hi haurà qui s'aixequi :-D