[MataroSensefils] "Re:" connexió des de Vilassar de Mar

dij set 1 20:08:18 CEST 2011

De conya fer-ho amb associacions! ja diràs que et diuen.

Sobre l'equipament client hi ha diverses opcions. Una podria ser aquesta:

http://tienda.setupinformatica.com/wac/detalle.php?codigo=CPE-SXT5

En parlem!

Jordi

El 1 de setembre de 2011 16:18, jeus.home a wanadoo.es
<jeus.home a wanadoo.es>ha escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes