[MataroSensefils] Caiguda Mainada

Mario Fornieles Eizaguirre mario.fornieles a gmail.com
dll oct 31 18:40:16 CET 2011

Hola!

Ja fa uns quatre o cinc dies que ja no puc accedir al meu node per
gestionar-lo perquè ha canviat la contrassenya o l'usuari, i no puc
decidir on em conecto. He recuperat la conexió, pero es molt lenta, i
dedueixo que deu ser a la torre maresme.

Algú em podria informar sobre la situació?

Gràcies

El 19 d’octubre de 2011 20:08, Mario Fornieles Eizaguirre
<mario.fornieles a gmail.com> ha escrit: