[MataroSensefils] connexió Torre Maresme

Mercè Marsal marsalmerce a gmail.com
dij oct 27 11:14:20 CEST 2011

Aquesta tarda miraré si aquest és el problema. A vore què...
Gràcies! :)

El 27 d’octubre de 2011 11:11, Jordi Clopes Esteban
<jordiclopes a gmail.com>ha escrit:

> Amb el Firefox aquí tens l'explicació pas a pas de com configurar-lo:
>
> http://guifi.net/node/23080
>
> Seguint les instruccions anteriors, caldria saber quina adreça ip tens
> posada al navegador (per exemple 10.139.56.2)
>
> I aquí tens d'altres adreces de portes a internet a Mataró:
>
> http://matarosensefils.net/wiki/index.php?n=Serveis.PortaAInternet
>
> Si per exemple al Firefox tens 10.139.56.2 caldria posar 10.139.56.133
>
> No se quan queden ara a les vinyes :-(
>
> Vagi bé!
>
> Jordi

> [...]

http://contemplacionsibadades.blogspot.com

["La intel·ligència ha passat a ser una antigalla del s.XVIII. El futur és
dels imbècils" Joan Sales. *Incerta Glòria*]