[MataroSensefils] connexió Torre Maresme

Mercè Marsal marsalmerce a gmail.com
dij oct 27 10:43:26 CEST 2011

Hola Jordi,

ui, doncs no sé pas quina porta faig servir... és que no en tinc massa idea
de tot plegat. Com ho puc saber?

Moltes gràcies!

El 27 d’octubre de 2011 10:33, Jordi Clopes Esteban
<jordiclopes a gmail.com>ha escrit: