[MataroSensefils] sopA

Enric enric a musaik.net
dic oct 19 23:53:17 CEST 2011

Al 19/10/11 18:01, En/na Nina González ha escrit:

> Hola, volia fer una consulta
>
> Vull baixar-me una pel.li de la sopa (Whale Rider) que ja he vist que
> està penjada (fins ara no habia tingut problemes, però ara em diu que
> haig d'estar a guifi.net per fer-ho.
>
> Igual té a veure amb que ara estic sortint per Cuba??
> Em podeu donar un cop de mà? Merci

Em sap greu, però la sopa de pedres està apagada.
M'he traslladat de pis i estic pendent de connectar-me de nou a guifi.
Però encara tinc el pis tot ple de caixes i demà vaig al Hackmeeting
http://sindominio.net/hackmeeting

Per tant, de moment es pot veure la web
http://sopadepedres.org

És accessible des d'internet i des de guifi.net, però no es pot accedir
al contingut de les pel·lícules.
Ens haurem d'esperar ... uns dies.

> Nina González

Utilitzes Xarxes Socials?
Regales les teves dades a la ultradreta?
Vols coordinar-te i comunicar-te amb els teus de forma horitzontal,
utilitzant programari lliure, encriptant les teves comunicacions,
mantenint la teva memòria, però sense regalar la propietat de les teves
imatges, vídeos, escrits, comentaris, ...
Apunta't a http://n-1.cc