[MataroSensefils] Caiguda Mainada

Mario Fornieles Eizaguirre mario.fornieles a gmail.com
dim oct 18 14:14:03 CEST 2011

Hola Jordi! :)

Ja he enviat un correu comentant-ho! Si heu de fer cap instal·lació
pròximament per Mataró o rodalies estaria interessat en anar-hi!

Merci!
Mario

El 17 d’octubre de 2011 23:55, Jordi Clopes Esteban
<jordiclopes a gmail.com> ha escrit: