[MataroSensefils] Caiguda Mainada

Mario Fornieles Eizaguirre mario.fornieles a gmail.com
dll oct 17 10:35:18 CEST 2011

Hola René!

Efectivament, ha tornat! M'agradaria adquirir coneixements tècnics per
si vosaltres voleu donar un cop mà quan hi hagin problemes així.
Podria ser?

Gràcies!
Mario

El 17 d’octubre de 2011 10:06, René Vives <rene.vives a gmail.com> ha escrit: