[MataroSensefils] Proposta de nota de premsa per la cobertura a les cinc sènies

Joan Pons joan a dracnet.com
div oct 14 15:03:57 CEST 2011

Hola Jordi,

Calameo disposa de “deep linking”

http://es.calameo.com/read/000094800f5967589df85?page=73

Salut!

De: llista-bounces a matarosensefils.net
[mailto:llista-bounces a matarosensefils.net] En nombre de Jordi Clopes
Esteban
Enviado el: viernes, 14 de octubre de 2011 14:34
Para: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils
Asunto: Re: [MataroSensefils] Proposta de nota de premsa per la cobertura a
les cinc sènies

Hola!

Han publicat la nota de premsa a la web del Capgros:

http://www.capgros.com/noticies/detall.asp?id_noticia_portal=28447
<http://www.capgros.com/noticies/detall.asp?id_noticia_portal=28447&sec=108>
&sec=108

I en l'edició impresa del TotMataró d'aquesta setmana, a la secció tweets,
hi ha el Tweet que vaig fer sobre la noticia: (pàgina 72)

http://es.calameo.com/read/000094800f5967589df85

Bon cap de setmana! :-)

Jordi

El 11 d’octubre de 2011 10:22, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com>
ha escrit:

Bon dia,

He creat una secció al wiki anomenada premsa (a l'apartat de Documentació)
on hi he posat els articles referents a Mataró sense fils:

http://matarosensefils.net/wiki/index.php?n=Documentaci%f3.Premsa

Jordi

El 10 d’octubre de 2011 15:55, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com>
ha escrit:

Ei René,

No m'ha donat temps d'afegir el que comentaves de la velocitat :-(

Amb cinc minuts de Facebook i un de correu electrònic ho he enviat a:

TotMataró, Capgros, Mataró radio, el Punt, l'Avui, Vilaweb, Agencia catalana
de noticies, TN Comarques i els matins de TV3

Si algú té algun contacte en premsa o agencia de notícies que no es talli i
que ho fagi correr!!! ;-)

Només que ho publiqui un mitjà ja haurà valgut la pena.

Salut, amor i xarxa!

Jordi

El 10 d’octubre de 2011 15:36, Rene Vives <rene.vives a gmail.com> ha escrit:

Esta molt bé!

Jo posaria algun num de velocitat, ja que es considera banda ample a partir
de 128kbps.

Enviado desde mi móvil

El 10/10/2011, a las 11:09, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com>