[MataroSensefils] Proposta de col.laboració a l'Ajuntament de Mataró 2011

dll oct 10 10:40:48 CEST 2011

Gràcies! :-)

He fet canvis en algun detall i en el punt 15 he afegit com a forma de
col.laboració la interconnexió de la xarxa sense fils municipal amb la de
Mataró sense fils.
També he tret el document del servidor i l'he penjat on m'has dit:

http://ompldr.org/vYXFvcw/Proposta%20Ajuntament%202011.pdf

A tope!

Jordi

El 10 d’octubre de 2011 8:35, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit: