[MataroSensefils] configurar enllaç amb burriach

Blackhold blackholdmailer a gmail.com
dis oct 1 22:44:48 CEST 2011

2011/9/30 ivan <ivan a rusc.net>:

> El 30 de setembre de 2011 21:53, Blackhold <blackholdmailer a gmail.com> ha
> escrit:

> Laura  ¿jo puc canviar el nom d'un node o SuperNode teu?

si és erroni o no queda clar, endavant, inclús t'estaré agraïda.

> jo et puc proposar, canviar el nom i tu faràs el que creguis convenien. ¿no?
> en Ramon, diu "Vull proposar a tots ..."

ok

> +1 a canviar a CabMontcabrer

+1 també!

> sino pots dir, ni ase ni bèstia.
> ¿com es que has editat el super node a la web?
> això vol dir que si pot fer i desfer. ¿no?

en la mateixa trucada per comentar lu del canvi de nom, vaig comentar
si hi havia algun problema en que crees la configuració del supernode,
ja que necessitava assignar-li unes ips a l'antena que vam penjar ahir
a carmel. Se'm va dir que cap problema. En tot cas que se sapiga que
és simplement per ajudar.

em fa tanta il·lusió com a vosaltres que mataró es connecti a la resta
de la xarxa, tinc molts lligams amb aquesta ciutat i a vegades em
sento més cap gros que xava. Lu de ser olotina ja és un sentiment
massa fort ;) per cert! salutacions des d'aquí que fa una fresqueta
molt agradable!!!

vinga, m'ha encantat col·laborar en el muntatge del supernode
d'avui!!! estic a la vostra entera disposició per el què faci falta!

SAX!

Blackhold