[MataroSensefils] Mataró sense fils deixa de ser una illa: vídeo de la xerrada d'inauguració

dic nov 30 21:09:44 CET 2011

Aquesta seria l'única manera bona. Tens algun contacte o manera de saber
els preus d'aquest transport?
Seria una opció collunuda si aconseguim prou volum d'usuaris :-)

Jordi

El 30 de novembre de 2011 21:07, Héctor Ros <hectorros a gmail.com> ha escrit: