[MataroSensefils] Posibilitat de adherirme a la xarxa

Hector hectorros a gmail.com
div nov 25 21:02:00 CET 2011

Hola,

Que tal, em dic Hector Ros y soc de Canet de Mar.

estaria Interessat en unir-me a la xarxa dese aquí i m'agradaria saber si
seria possible ficar un AP des-de Mataró a aquí canet de mar, per poder
començar amb la xarxa i estic ven segur que molts companys del meu poble
s'agregarien.

Gracies.

--
Enviado por:
Hector Ros Oliver <Hectorros a gmail.com >