[MataroSensefils] Nota de premsa: Xerrada de Mataró sense fils dia 29 de novembre al CFP Tres roques Mataró

dic nov 23 11:25:49 CET 2011

Hola!

Dimarts que ve a les 19:30 fem una xerrada a Tres Roques. La Nina es va
currar un cartell. Moltes gràcies Nina! però des del Centre n'han fet un
altre que tant la Nina com jo coincidim en que està millor.

Aquí teniu el cartell per imprimir i penjar allà on volgueu (a la vostra
entitat, on practiqueu esport, a la cartellera de la feina, del bar on vaig
a esmorçar, etc):

http://dl.dropbox.com/u/3499624/Cartell%20Matar%C3%B3%20sense%20fils%20amb%20fons.pdf

I aquí teniu una versió en format imatge pq aquells que tingueu Facebook,
Twitter, un blog, etc en feu difusió:

http://dl.dropbox.com/u/3499624/cartell%20matar%C3%B3%20sense%20fils_p.jpg

És molt important poder arribar al màxim nombre de gent. Si estàs pensant
en col.laborar i no saps com, aquesta és una molt bona manera i només costa
dos minuts :-)

Amunt sense fils!

Jordi

El 18 de novembre de 2011 15:14, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com

--
Follow me on Twitter @jordiclopes