[MataroSensefils] Torre del Maresme (Havana) caiguda

dic nov 23 11:15:16 CET 2011

Bon dia Pau,

No m'he explicat bé. El teu node es des d'on et connectes tu, on està el
teu aparell sense fils.

Per utilitzar la xarxa cal enregistrar-se a la web de guifi.net/mataro i
indicar el tipus d'aparell que utilitzes, on està ubicat, etc La mateixa
web et dona la configuració que hauries de tenir, ens informa si hi ha
algun problema amb les connexions dels usuaris, genera gràfiques de l'ús,
etc.

Tens una explicació detallada del procés complet aquí:

http://guifi.net/ca/connectar_a_guifi

Per qualsevol qüestió no dubtis a comentar-ho :-)

Salut!

Jordi

El 23 de novembre de 2011 7:17, pau mojedano <paulmoganos a gmail.com> ha
escrit: