[MataroSensefils] Torre del Maresme (Havana) caiguda

dim nov 22 23:56:29 CET 2011

Hola Pau!

El node és l'aparell des d'on et connectes. El mapa de nodes de Mataró és
aquest:

http://guifi.net/ca/node/11031/view/map

El teu node hauria d'estar registrat al mapa. D'aquesta manera podem
obtenir les seves dades tècniques i fer més fàcilment el diagnòstic de la
teva problemàtica.

En aquest cas concret sembla que els aparells de l'Havana han sofert un
tall en el subministrament elèctric. Estem a l'espera de que ens ho
confirmin.

Jordi

El 22 de novembre de 2011 17:12, pau mojedano <paulmoganos a gmail.com> ha
escrit: