[MataroSensefils] Activar connexió Mataró-Core guifi

fidel borras subirana fidel_bosu a hotmail.com
diu nov 20 20:10:38 CET 2011

(no cal deixar res a mitges...)

Date: Sun, 20 Nov 2011 20:01:04 +0100
From: jordiclopes a gmail.com
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils]	Activar connexió Mataró-Core guifi

Ole tu Fidel! :-)

El 20 de novembre de 2011 19:58, fidel borras subirana <fidel_bosu a hotmail.com> ha escrit:

Jose, si es per millorar, cable ja en tenim tirat un, nomes es fer un canvi i prou, mes feina de pujar i baixar que no pas de fer a lloc. Jo ho faria igualment!

Ja que tenim conexio que funcioni al maxim!

Fidel.