[MataroSensefils] Activar connexió Mataró-Core guifi

Jose Legido jose a legido.com
diu nov 20 18:37:32 CET 2011

El 20/11/2011 17:43, "fidel borras subirana" <fidel_bosu a hotmail.com>
escribió:

> I que punyetes passava? Quin era el motiu de que no funciones? Ja no cal
pujar a muntanya??

Problemes de configuració dels supernodes de Mataró i l'enllaç amb Carmel.
L'ideal seria canviar el cable, però de moment funciona, es ficar a la
balança l'esforç de pujar

> [...]
> From: jordiclopes a gmail.com
> To: llista a matarosensefils.net
> CC: ramon.roca a guifi.net
> Subject: Re: [MataroSensefils] Activar connexió Mataró-Core guifi
>
> Ostres que bo Jose!
> podem fer-ho rotllo inauguració! amb en Ramon prement l'enter per activar
l'enllaç :-D
> Fem foto i nota de premsa al cantu!... li estic agafant afició a això de
les notes de premsa jeje

> Salut i sense fils!
>
> Jodi
>

> El 20 de novembre de 2011 14:34, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit:

Mataró-Barcelona.
de Mataró amb tota la xarxa de guifi el dijous que ve en Ramón Roca a
Mataró.
Matarosensefils, jaja

l'assumpte del correu

> --