[MataroSensefils] Activar connexió Mataró-Core guifi

diu nov 20 14:58:26 CET 2011

Ostres que bo Jose!
podem fer-ho rotllo inauguració! amb en Ramon prement l'enter per activar
l'enllaç :-D
Fem foto i nota de premsa al cantu!... li estic agafant afició a això de
les notes de premsa jeje

Salut i sense fils!

Jodi

El 20 de novembre de 2011 14:34, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes