[MataroSensefils] Apadrinament Mainada

Mario Fornieles Eizaguirre mario.fornieles a gmail.com
div nov 18 16:01:34 CET 2011

He tingut problemes amb el gmail del telèfon, era per donar-vos les
gràcies als dos, quan estigui instal·lat feu-m'ho saber!

Mario

El 18 de novembre de 2011 11:28, Mario Fornieles Eizaguirre
<mario.fornieles a gmail.com> ha escrit: