[MataroSensefils] Rv: Ha petat la xarxa de zona d'Escorxador

dij nov 17 21:37:22 CET 2011

Isaac,

si et llegeixes els correus d'aquest mateix fil veuràs que s'avisa que els
equips de l'Escorxador han petat. L'assumpte del fil mateix és *"Ha petat
la xarxa de zona d'Escorxador*". És normal que et vagi lent i encara estàs
de sort que vagi.
En comptes de demanar com canviar de sortida a internet (que també ho pots
fer) podries començar amb un:
*com puc ajudar a fer que funcioni l'escorxador?*

Tinc clar que no ho has dit amb mala fe i que no t'has llegit els correus
anteriors però aquesta xarxa és de tots perquè la fem entre tots.

Salut company!

Jordi

El 17 de novembre de 2011 21:17, orrius7-guifi a yahoo.es <
orrius7-guifi a yahoo.es> ha escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes