[MataroSensefils] Apadrinament Mainada

René Vives rene.vives a gmail.com
dim nov 15 15:50:06 CET 2011

Hola!

El 13 de novembre de 2011 23:04, Jordi Clopes Esteban
<jordiclopes a gmail.com> ha escrit:
> Hola!
> Crec que la placa és aquesta, oi René?
> http://tienda.setupinformatica.com/wac/detalle.php?codigo=RB-433
Sí, és aquesta. La vaig enviar per reparar/canviar. Fa més de 10 dies
i encara no en tinc resposta. :-(

Tenia entès que en Mario es podia connectar a Torremaresme i per això
no es va substituir. Em sembla recordar que en José ja en va oferir
una.

En vista de la problematica de tenir el node caigut, l'Ivan ens
ofereix un rb per poder deixar operatiu el node el més aviat possible.
Quan el temps ho permeti connectarem la rb de l'Ivan.
Gràcies Ivan!!

Així, que no crec que faci falta apadrinament per aquesta rb. Això sí,
segur que hi ha més apadrinaments on podeu col·laborar. ;-)
http://guifi.net/ca/budgets/11031/list

Salutacions,