[MataroSensefils] Ha petat la xarxa de zona d'Escorxador

oriol gran oriolgran a gmail.com
dij nov 10 10:10:24 CET 2011

Hei, Jose! Conta amb mi pel que sigui. Ma d'obra la que vulguis, i
diners...  Tambe, que coi!

Salut i feliç present per sempre.

El 9 de novembre de 2011 20:12, <mkt a lugoca.com> ha escrit: