[MataroSensefils] dubtes sobre node

dim nov 8 16:00:55 CET 2011

Bona tarda Matida,

Pots instal.lar-ho només a casa teva però lo ideal és que tinguis visió
directe al punt on connectis. Generalmet el millor punt és al terrat.

Segurament ja ho hauràs llegit però aquí tens una explicació detallada del
procés de connexió:

http://guifi.net/ca/connectar_a_guifi

No cal connexió a la línia telefònica. Sobre la velocitat i preu dependrà
de la sortida a internet que triïs. Ara mateix n'hi ha una de gratuïta que
diria que són uns 10 Mb. N'hi ha d'altres com al node de Cuba o Isern on
els usuaris es reparteixen les despeses de la seva connexió i
s'autogestionen el servei.

Espero que t'hagi pogut aclarir alguna cosa. No dubtis en seguir preguntant
el que et calgui.

Salut!

Jordi

El 8 de novembre de 2011 14:29, matida sankareh gilabert <
matida96 a hotmail.com> ha escrit:

Follow me on Twitter @jordiclopes