[MataroSensefils] Fwd: [guifi-gcom] Xerrada Guifi.net a Mollerussa Lan Party. Dissabte 4/Nov. a les 16:00. ¡¡ PASSA-HO!!

Blackhold blackholdmailer a gmail.com
div nov 4 17:43:18 CET 2011

2011/11/4 fidel borras subirana <fidel_bosu a hotmail.com>:
> Jo... voldria unes fotos, i que penseu amb un tal Cesar... de passada.

tindràs fotos de la lan party i del mazinguerZ que hi ha de camí, no pateixis ;)

cesar? ave cesar morituram et salutam? (o algu així...) xD