[MataroSensefils] Caiguda Mainada

René Vives rene.vives a gmail.com
dic nov 2 11:27:30 CET 2011

Hola Mario,

la rb433 que hi havia no funciona correctament. S'ha de canviar, però
el problema està en que el venedor s'excusa dient que el fabricant
només dona 1 any de garantia, però per llei en són 2. :-(

Si no ho podem solucionar caldrà comprar-ne una altre (en algun altre cantó).

El 31 d’octubre de 2011 18:40, Mario Fornieles Eizaguirre
<mario.fornieles a gmail.com> ha escrit: