[MataroSensefils] [ForaDeTema....o no?] Acampada a Mataró #nolesvotes #democraciarealya

orrius7-guifi a yahoo.es orrius7-guifi a yahoo.es
dis maig 21 10:11:36 CEST 2011

Hola a tots,

vist la moguda que esteu tenint, m'agradaria posant el meu granet de sorra en forma de opció que tenim tots per fer sentir el nostre CRIT, la nostra INDIGNACIÓ o la nostra QUEIXA, encara que no ens sentim representats per cap partit polític:

EL VOT NUL.

us deixo un enllaç que tinc al facebook on està molt ben explicat.
hi trobareu una comparativa del repartiment de vots (si votes en blanc o si votes NUL).

http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=121319397949685&id=546928692#!/notes/isaac-plana-schilt/vot-nul-comparativa-del-repartiment/10150192660801065

Crec que és la única manera d'emetre un vot de queixa sense perjudicar a les opcions petites.

salutacions i ànims pels de pça santa anna.

 Isaac Plana Schilt   (Terapeuta de Shiatsu i Moviment)

637 86 90 60 - 93 798 88 47
C/ Amàlia, 33 - 08302 MATARÓ CTM - Centre de Teràpies ManualsLlauder, 90 - 08302 Mataró
Centro Médico Estético PILO c/. Amàlia, 38
hores a convenir