[MataroSensefils] [ForaDeTema....o no?] Acampada a Mataró #nolesvotes #democraciarealya

Jose Legido jose a legido.com
div maig 20 14:39:21 CEST 2011

On 05/20/2011 02:33 PM, Jordi Clopes wrote:
> Pasa't la càmara mestre!

Estic fora, us truco per deixar-os les claus i que aneu a casa a buscar-ho

> No he muntat mai un streaming però entenc que pq s'hi pugin connectar
> més de 4 persones a la vegada, cal tenir un servidor a internet amb
> prou ampla de banda que fagi restreaming del que li envia la càmara, oi?

He enviat un correu a la llista el hacklab nòmada, l'enganxo aqui:
Tinc un accés a un servidor dedicat amb 100mb de pujada i baixada. Estic
en contacte amb la gent de l'Hangar a veure com ho podem montar amb
giss.tv o blip.tv si algú sap, li agrairia.