[MataroSensefils] Com de perilloses son les antenes?

Jose Legido jose a legido.com
dll maig 16 16:32:06 CEST 2011

On 05/16/2011 03:57 PM, Enric wrote:
> Al 16/05/11 13:31, En/na Jose Legido ha escrit:

> Ho va fer un avi de l'escola del meu fill.
> Li preguntaré a veure què li sembla.
> També ser que l'associació de veïns té la possibilitat de fer mesures,
> pot demanar un aparell a la diputació.
> En Ramon Grau, el director del Miquel Biada, en el seu moment també va
> fer les seves mesures.
> També es pot provar. T'hi vols posar amb el tema?

Si, em vull ficar.

Hem anat a Pamplona, Mallorca i Eivissa a fer xerrades de guifi i quan
parlem de salut sempre diem el mateix de la comparativa amb el mòbil,
però no donem dades "reals". A Euskal Herria feien unes jornades en
Anglès sobre salut i ones, s'han compromés a anar i donar-nos informació.
Jo estic recopilant estudis.
Per aconseguir l'aparell, ho podem demanar a la diputació com associació
local de guifi.net que som? Com ho va demanar l'associació de veïns?
Li demanem a Ramon Grau?

Moltes gràcies Enric.