[MataroSensefils] Fwd: Guifi.net amb iTunes

Eva Puig i Perarriera perarriera a hotmail.com
dic maig 11 11:13:24 CEST 2011

bones

doncs quan ho solucioneu ens ho comenteu també, jo encara hi entenc menys que el Roger però de fet ja fa temps que ho havia observat però com que no m'hi puc entretenir gaire ho anava deixant passar, de fet el safari tampoc em funciona amb el guifi.net

si ho arregleu us agrairem que ens ho comenteu

merci

Salut

EVA

Date: Tue, 10 May 2011 23:15:39 +0200
From: ivan a rusc.net
To: llista a matarosensefils.net
Subject: [MataroSensefils] Fwd: Guifi.net amb iTunes

¿algú utilitza iTunes?
¿espot configurar per sortir per proxy?

---------- Missatge reenviat ----------
De: Roger
Data: 10 de maig de 2011 21:32
Assumpte: Guifi.net amb iTunes

Per a: ivan a rusc.net

Hola Ivan,
Soc Roger  del Passeig Mare de Deu de Montserra
Vas estar fa una setmana o 10 dies instalant-nos el Guifi.net.
En general estem molt contents amb el servei pero et volia preguntar una cosa que m'està donant problemes.

El iTunes no se'm pot connectar al iTunes Store desde que vam muntar el Guifi.net, en ppi no te pq passar res pero llavors no puc descarregar-me o instal·lar versions noves de iTunes i, el més important, no puc sincronitzar el iPad amb el PC ja que si no estic connectat al iTunes Store em borra totes les aplicaciones que tinc al iPad.

He estat mirant per internet i Apple diu que el iTunes si que suporta accés a través d'un proxy amb autenticació com es el cas del guifi.net ... diu que ha de agafar la configuració del Internet Explorer i llestos. El cas es que a mi no em funciona tot plegat i em surt "Error desconocido". Jo crec que es degut a tot el tema del proxy.

Pot ser? Saps d'algú que tingui el iTunes i li funcioni correctament?
Pot ser que s'hagin d'obrir alguns ports als routers? He vist que els routers no estan fent la funció de firewall, llavors per aquí no hauria de venir el problema, no?

I la darrera pregunta: si ho he d'acabar reportant a Apple, com els hi puc explicar fàcilment la instal·lació que tinc amb el Guifi.net? Els meus coneixements son limitats i no se ben bé com explicar que fa cada router, si hi ha una red interna a casa o no, ...

Espero haver-me explicat prou bé.

Gràcies per adelantat,

Roger