[MataroSensefils] sopa de pedres

Enric enric a musaik.net
dij maig 5 23:02:29 CEST 2011

Al 05/05/11 21:26, En/na Eva Puig i Perarriera ha escrit:
> bones
>
> estem intentant entrar a la sopa de pedres i ens surt el següent missatge,
>
> /La pàgina no està redirigint adequadament
> El Firefox ha detectat que el Firefox està redirigint la soŀlicitud
> d'aquesta adreça d'una forma que mai es completarà.
>     *   Això podria passar en haver inhabilitat o rebutjat l'acceptació de
>           galetes/
>
> si algú em pot ajudar a entendre què vol dir i què puc fer per tornar
> a connectar-me amb la sopa de pedres li agrairé
>
> moltes gràcies

Salut,

primer de tot, sapigueu que agraeixo aquests correus per veure què va i
què no va de la sopa de pedres. Sobretot perquè això vol dir que s'està
utilitzant i és útil.
Però aquests dies he estat remenant-la. He actualitzat el programari que
utilitza (drupal, [1]) i els seus mòduls.
Però a la vegada he estat aplicant (après de la gent de marsupi, [2] )
les mils possibilitats que té un servidor autogestionat [3].
I una d'elles ha estat el "multisite", és a dir, que en un mateix drupal
hi tinguis diferents webs. En el cas del servidor de la sopa hi ha la
sopadepedres [4], la web del mercat d'intercanvi [5] i la web de
protesta de l'escola Joan Coromines, educació low cost [6].

Doncs, tots aquests canvis estant afectant en el funcionament de la
sopa. Crec que ara la cosa ja va, però segur que surten més errors que
si m'aneu dient jo aniré arreglant.

Apa, un munt d'informació en un sol correu, ja teniu feina.

[1] http://drupal.org
[2] http://marsupi.org
[3] http://ca.wikipedia.org/wiki/Servidor_autogestionat
[4] http://sopadepedres.org
[5] http://mercat.sopadepedres.org
[6] http://educaciolowcost.noanem.be

> /Salut
>
> EVA
> /

Sap a on mires, veient el que busques; sap què llegeixes i escrius,
llegint el teu correu; sap a on vius, té una foto de casa teva
actualitzada; sap el que no veuràs, filtrant les teves cerques; i sap
qui et mira, perquè et troben mitjançant Ell: El Gran Germà Google.