[MataroSensefils] conectarme a guifi.net ( Oscar rodriguez )

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dic mar 30 12:16:49 CEST 2011

Hola Oscar!

Sembla que hi ha un problema a la web de Guifi.net i no podem veure el teu
node. Pel que vaig veure està molt aprop de Rocablanca. Molt currades les
fotos amb els cartellets :-)

A veure si hi ha sort!

Jordi