[MataroSensefils] problemes amb el gmail

René Vives rene.vives a gmail.com
diu mar 27 20:37:22 CEST 2011

Hola Ana,

el que hauries de fer no es treure el proxy, ja que sino no podràs navegar,
sino definir el proxy en el programa de xat.

Si és el gtalk, en el següent enllaç explica com fer-ho:
http://www.bytechip.com/2010/07/how-set-proxy-gtalk/

Salutacions,

El 27 de març de 2011 20:24, Mario Fornieles <mario.fornieles a gmail.com> ha
escrit: