[MataroSensefils] Excursió aquest diumenge

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
diu mar 27 14:48:50 CEST 2011

Al final el temps ens ha respectat i gràcies a en Moisès i l'Ivan s'ha pogut
instal.lar el màstil :-)

Gràcies macos!

Jordi

El 27 de març de 2011 10:21, Jordi Clopes <jordiclopes a gmail.com> ha escrit: