[MataroSensefils] Operació Cinc Sènies

Jose Legido jose a legido.com
div mar 25 15:40:26 CET 2011

On 25/03/11 15:25, Esteve Olm wrote:
> [...]
> La setmana vinent m'entreguen el pis que fins ara he tingut en obres,
> i ara que començaré a viure-hi disposaré d'un terrat on poder posar-hi
> les antenes que facin falta.
> Sé que l'accés ADSL a la meva zona és del precari (només a 1Mbps i a
> preu de 20), així que hauré de buscar alternatives.
> Tindré visió a la xarxa de llavaneres, algun node de mataró i espero
> poder ajudar a estendre la xarxa. Acabo de crear el node:
> http://guifi.net/node/37364 i sembla que té bons perfils.
>
> Quan vulgueu, podem quedar als que us agrada pujar als terrats :)

Hola Esteve! Que bé tenir notícies teves!
Doncs pots estar tranquil perquè la propera setmana tinc planificat fer
n enllaç a N entre Llavaneres i Mataró:
LlavCanSans http://guifi.net/node/28522
Escorxador http://guifi.net/node/18084

Veig que està molt a prop, així que espero que no hi hagi cap problema!!!!

Continuem en contacte i gràcies pel teu oferiment, no trigarem en anar a
veure les vistes :)