[MataroSensefils] Excursió aquest diumenge

Moisès Burset mburset a dracmarqueologia.com
div mar 25 14:06:42 CET 2011

Hola Jordi,

> He pensat en penjar-ne una a la teulada de casa i fer una excursió
> (amb bocata xorís i cantimplora inclós) aquest diumenge pel matí.
> Algú té algun tipus de bateria portàtil per alimentar la Nanobridge
> que vulgui venir o vulgui deixar-me-la un cap de setmana ?
Jo tinc una bateria de cotxe a mig ús que potser podria servir per fer
proves, és força potent però pesa molt! Aquest diumenge podria anar a
fer alguna cosa, el següent no. Si vinc podeu comptar amb cotxe per fer
l'aproximació on calgui, encara que ens aniria bé caminar, per lo de la
panxeta i tal... ;-)

Per cert, per alimentar una nano a 24V ho podem fer amb 2 bateries de
12V (les típiques de cotxe) connectades en sèrie entre elles.

Bé, ja direu al final quan quedem i a veure si puc venir.

       Ermoi.