[MataroSensefils] Nova proposta de QoS

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
div mar 25 12:49:30 CET 2011

Hola,

Després d'algunes proves he configurat un QoS versió 2.0 de moment ho he
aplicat a Havana, Cuba, Isern, Escorxador i Rocafonda.

A Alamos caldria actualitzar RouterOS per poder aplicar aquesta millora, a
Geganta (10.139.66.1) ara mateix no hi tinc accés i a Mainada no tinc passwd
d'administrador.

Aquí podeu veure el que estic provant:

http://matarosensefils.net/wiki/index.php?n=QoS2.QoS2

Hauríeu de notar una ralentització de qualsevol descàrrega continuada.

Agrairia molt qualsevol feedback! :-)