[MataroSensefils] Excursió aquest diumenge

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
div mar 25 02:23:38 CET 2011

Hola!

M'acaben d'arribar dues Ubiquity NanoBridge 802.11n i m'agradaria
provar-les:

http://www.ubnt.com/nanobridge

He pensat en penjar-ne una a la teulada de casa i fer una excursió (amb
bocata xorís i cantimplora inclós) aquest diumenge pel matí.
Algú té algun tipus de bateria portàtil per alimentar la Nanobridge que
vulgui venir o vulgui deixar-me-la un cap de setmana ?

El que no tinc clar és si anar a Burriac o arribar fins a Montcabrer. A
Burriac tot mataroní de pro ha de saber arribar però a Montcabrer no ho tinc
tant clar jeje

Burriac http://guifi.net/node/21419 està a 5.04 Km i el repetidor de
Montcabrer http://guifi.net/node/21506 està a 5,487 de Mataró
http://guifi.net/node/27701

Ivan, tu has pujat un parell de cops en bici, a peu com ho veus? en quant de
temps des del parc central per algú amb pancheta com jo?

Es podria fer la prova d'enllaç i després fem un dinar-assemblea ;-)

Apa! jo ja he tirat la canya :-D