[MataroSensefils] Fwd: Antena Mainada

René Vives rene.vives a gmail.com
dij mar 24 21:12:38 CET 2011

Si es miren les grafiques de disponibilitat, la latencia que mostra en
teu node és molt superior al supernode d'on penges. Sembla com si el
problema estigues en aquest tram. Jo provaria de jugar emb la potència
a veure si millores l'enllaç (a vegades més potencia pot suposar
pitjor SNR).

PING MATCAMIRAL274:
http://10.139.56.2/snpservices/graphs/graphs.php?type=pings&node=36655&radio=28155

PING MATMAINADA:
http://10.139.56.2/snpservices/graphs/graphs.php?type=pings&node=29847&radio=21900

Aquesta tarda he fet algun test de throughtput amb el iperf fins del
supernode i era una mica inferior però no com per no deixar navegar en
condicions:

1 - des de MatAlamos a MatMainada: (3 Salts)
root a gloin:~# iperf -c 10.139.67.66
Client connecting to 10.139.67.66, TCP port 5001
TCP window size: 16.0 KByte (default)
[  3] local 10.139.56.229 port 55921 connected with 10.139.67.66 port 5001
[ ID] Interval       Transfer     Bandwidth
[  3]  0.0-10.1 sec  7.62 MBytes  6.33 Mbits/sec

2 - des de MatAlamos a MatCuba: (2 Salts)
root a gloin:~# iperf -c 10.139.56.2
Client connecting to 10.139.56.2, TCP port 5001
TCP window size: 16.0 KByte (default)
[  3] local 10.139.56.229 port 35589 connected with 10.139.56.2 port 5001
[ ID] Interval       Transfer     Bandwidth
[  3]  0.0-10.0 sec  8.85 MBytes  7.40 Mbits/sec

El 24 de març de 2011 16:56, Mario Fornieles
<mario.fornieles a gmail.com> ha escrit: