[MataroSensefils] Antena Mainada

Mario Fornieles mario.fornieles a gmail.com
dic mar 23 22:56:42 CET 2011

Hola René,

Gràcies per avisar! He provat a canviar la configuració i els resultats són
pitjors que amb la Torre Maresme, he pujat l'arxiu de configuració original
que vaig guardar i no acaba d'anar. Ara escric des de la Torre Maresme, hi
ha alguna cosa que estic fent malament?????

Gràcies!
Mario

El 23 de març de 2011 20:57, René Vives <rene.vives a gmail.com> ha escrit: