[MataroSensefils] Antena Mainada

Sebastian Galeano badalonawireless a gmail.com
dim mar 22 15:36:36 CET 2011

Home si sigueix tan fácil contratar adamo ja ho haguesim fet els de
Barcelona. A mes la connexió no permet compartició.

Sobre lo de Internet de la fundació:
- La Fundació no dona Internet a particulars, per tant o feu servir un
operadors dels existents a guifi.net (l'Associació eXO es un d'ells) o us
feu el vostre :)