[MataroSensefils] Antena Mainada

Jose Legido jose a legido.com
dim mar 22 14:05:27 CET 2011

El 21/03/2011 23:31, "Mario Fornieles" <mario.fornieles a gmail.com> escribió:

> Hola René!
>
> Moltes gràcies per l'explicació detallada i pel temps. Entenc que per la
naturalesa del projecte tothom té la seva vida, i a més el temps la setmana
passada no va acompanyar!

> El que vaig proposar a l'Ivan es que podríem crear un compte de twitter
amb l'status dels supernodes, per si algun cop torna a passar una cosa així
poder-ho consultar des de fora la xarxa! O potser ja existeix una cosa així?

Bona idea!
Tenim un compte de twiter:
@matarosensefils
Com ho fem? Es pit asociar a nagios o quelcom semblant?
Idees, idees...

> Avui he configurat el Grandstream i tot i els problemes de senyal que tinc
amb la Torre Maresme la veu se sent molt i molt bé, estic molt content!

> Mario
>
> El 21 de març de 2011 22:59, René Vives <rene.vives a gmail.com> ha escrit:

Llavors vam mirar l'altra part de l'enllaç i sembla que és on hi ha el
problema.

solucionavem. Sembla ser que el que s'ha fet malbé és l'antena ja que la
mateixa radio+pigtail en una altra antena (la sectorial) funciona OK i la
radio+pigtail de la sectorial que funciona bé tampoc veu l'enllaç, metre que
la radio d'isern sí.

l'antena i solcionar el problema.

Ja fa més d'una setmana que està caigut el supernode!

l'assumpte del correu

l'assumpte del correu