[MataroSensefils] Antena Mainada

René Vives rene.vives a gmail.com
dll mar 21 22:59:22 CET 2011

Hola Mario,

Divendres a la tarda vaig estar fent-li una ullada. Semblava tot ok. Llavors
vam mirar l'altra part de l'enllaç i sembla que és on hi ha el problema.

Aquesta tarda hem estat amb l'ivan al node MaGeganta per provar si ho
solucionavem. Sembla ser que el que s'ha fet malbé és l'antena ja que la
mateixa radio+pigtail en una altra antena (la sectorial) funciona OK i la
radio+pigtail de la sectorial que funciona bé tampoc veu l'enllaç, metre que
la radio d'isern sí.

Espero que entre demà o dimecres poder tornar a la geganta per canviar
l'antena i solcionar el problema.

Em sap greu però hi estem treballant.

Salutacions,
René

El 21 de març de 2011 22:34, Mario Fornieles <mario.fornieles a gmail.com> ha
escrit: