[MataroSensefils] Xerrada i nou node al Masnou

René Vives rene.vives a gmail.com
dij mar 17 22:17:15 CET 2011

Enric,

a la web de guifi hi ha una aplicació que pot servir per veure
possibles enllaços:
http://guifi.net/node/37133/view/distances

No té en compte els possibles edificis, només contempla el perfil
geogràfic diria que les dades s'obtenen de l'institut cartografic de
catalunya, però pot servir com a referència inicial.

Salutacions,

El 17 de març de 2011 22:08, Enric <enric a musaik.net> ha escrit: