[MataroSensefils] Inscripció al SAX2011

René Vives rene.vives a gmail.com
dij mar 17 17:03:31 CET 2011

La meva intenció era passar a buscar l'ivan cap a les 8.30h i anar
tirant amunt.

Quedem on us vagi bé. A la BP de la Laia l'arquera?

L'hora ja està bé, no?

Millor si anem junts així només s'ha d'estudiar la ruta en Moises.
Nosaltres el seguirem. xD

El 17 de març de 2011 16:27, Jordi Clopes <jordiclopes a gmail.com> ha escrit: