[MataroSensefils] Inscripció al SAX2011

ivan ivan a rusc.net
dic mar 16 22:37:16 CET 2011

jeje.

[guifi-projecte] [SAX2011/WBMv4] El 16 de març de 2011 17:18, Eduard <> ha
escrit:
Això pot afectar al cap de setmana *on tant sols s'està mirant de buscar
solucions a la gent que ja ha pagat el registre*, *si pot ser en un
llit.*La resta, si queda lloc, hi podran dormir però amb el sac i la
màrfega ben
plena de palla. ;) En tot cas quant la gent vagi arribant que passin per la
recepció i l'hostessa els atendrà adequadament.

igual em d'agafar el sac i l'esterilla per si de cas.

El 16 de març de 2011 22:27, René Vives <rene.vives a gmail.com> ha escrit: