[MataroSensefils] Inscripció al SAX2011

jordiclopes a gmail.com jordiclopes a gmail.com
dic mar 9 10:13:45 CET 2011

Perfecte! Doncs ja tens copilot :-)
From: Moisès Burset <mburset a dracmarqueologia.com>
Sender: llista-bounces a matarosensefils.net
Date: Mon, 07 Mar 2011 08:38:14
To: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils<llista a matarosensefils.net>
Subject: Re: [MataroSensefils] Inscripció al SAX2011

Bon dia, Jordi,

> L'Ivan m'acaba de recordar que avui és l'últim dia d'inscripció amb un
> 20% de descompte.
Jo ho acabo de confirmar amb la dona i al final hi aniré només dissabte
i no em quedaré a sopar. De totes maneres, crec que ja m'he quedat sense
el 20% de descompte... en fi, que sempre vaig com vaig...

Jordi, si et va bé el planning podem anar junts (i qui vulgui de la
llista òbviament també).

       Ermoi.