[MataroSensefils] Configuració d'aplicacions que no funcionen amb proxy

René Vives rene.vives a gmail.com
diu mar 6 21:28:18 CET 2011

Hola Joan,

per a configurar-ho en un MAC, jo ho faria així:

http://matarosensefils.net/wiki/index.php?n=InstalLacions.SocksEnMACOS

De moment, el proxy socks que hi ha és el 10.139.56.133:1080 i no demana usuari.

Salutacions,

El 5 de març de 2011 22:44, Joan Jubany i Lorente <joan7 a jubany.cat> ha escrit: